DLACZEGO MY?

DOŚWIADCZENIE

Ponad 15-sto letnie doświadczenie w serwisowaniu urządzeń mobilnych czołowych producentów w branży, gwarantuje wysoką jakość świadczonych usług oraz oferowanych przez nas produktów.

PROFESJONALIZM

Miła i fachowa obsługa. Wykwalifikowany personel techniczny poddawany jest cyklicznym specjalistycznym szkoleniom zewnętrznym.

JAKOŚĆ

Do napraw używamy tylko i wyłącznie oryginalnych podzespołów producenta oraz wgrywamy najnowsze oryginalne aktualizacje systemu. Wszystkie naprawy wykonujemy zgodnie ze ścisłymi wytycznymi producenta.

CZAS

Odpowiednie zatowarowanie magazynu pozwala nam na wykonanie większości napraw w ciągu 1-2 dni roboczych.

PRZYSTĘPNE CENY

Oferujemy atrakcyjne ceny na naprawy niegwarancyjne (odpłatne). Wbrew powszechnie panującej opinii, naprawa w komisie często jest droższa od tej w autoryzowanym serwisie. Dodatkowo wykonując naprawę u nas, gwarancja producenta na urządzenie zostaje zachowana.
NAJWYŻSZE OCENY

... klientów wystawiło nam pozytywną ocenę w badaniu satysfakcji

W trosce o jak najlepsze zadowolenie Klientów ze świadczonych przez nas usług, badamy poprzez zewnętrznych ankieterów opinie na temat wykonanej przez nas usługi. Powyższy wykres przedstawia procent Klientów którzy wystawili nam najwyższą ocenę za miniony kwartał.
WAŻNE INFORMACJE

Mogą zostać usunięte podczas naprawy

Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał.

Wymagane dokumenty do obsługi gwarancyjnej

Kserokopia fiskalnego dowodu zakupu (paragon lub faktura, potwierdzająca pierwotną datę zakupu lub umowa z operatorem)

Karta gwarancyjna (z wpisaną datą zakupu, pieczątką sprzedawcy oraz 15-cyfrowym numerem seryjnym IMEI lub SN urządzenia)

Dostęp do pamięci urządzenia

Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia urządzenia w serwisie bądź przywrócić ustawienia fabryczne.
RYZYKO UTRATY DANYCH
Każde oddanie urządzenia do serwisu wiąże się z ryzykiem utraty danych.

W przypadku obsługi gwarancyjnej, zgodnie z procedurami producenta konieczne jest wgranie oprogramowania co wiąże się z przywróceniem ustawień fabrycznych.
Można w takim przypadku skorzystać z usługi wykonania odpłatnej kopii danych w naszym serwisie. W przypadku obsługi odpłatnej (niegwarancyjnej) reset ustawień nie jest konieczny o ile nie jest częścią naprawy lub nie jest konieczny w celu umożliwienia zakończenia obsługi zgłoszenia.

Wykonanie kopi zapasowej w procesie obsługi urządznia, może okazać się niemożliwe bądź wadliwe dlatego zalecamy wykonanie jej we własnym zakresie przed przesłaniem urządzenia. Opcja skorzystania z usługi odpłatnego zachowania danych również nie daje 100% gwarancji iż uda się ją wykonać, w związku z czym również może dojść to utraty danych.

W żadnych okolicznościach Producent i Punkt Serwisowy nie ponoszą odpowiedzialności za utratę danych zawartych w pamięci urządzenia oraz na dostarczonych nośnikach zewnętrznych.
Wróć na Góre