WYSLIJ_001.png

NCSBB ONLINE

W swojej ofercie posiadamy usługę "NCSBB ONLINE". Usługa skierowana jest do osób / firm które z różnych powodów nie mogą oddać urządzenia do naprawy osobiście. Oferta dotyczy obsługi gwarancyjnej jak i odpłatnej (niegwarancyjnej).

Zapewniamy transport urządzenia podlegającego obsłudze za pośrednictwem kuriera DPD Polska Sp. z o.o.

Przed wysłaniem urządzenia na naprawę odpłatną polecamy zapytać o orientacyjny koszt naprawy. Poniżej znajduje się krótki opis całego procesu obsługi. Sprawdź jakie to proste!

JAK TO DZIAŁA?

Cały proces obsługi urządzenia nie różni się zbytnio od standardowego. Pierwszym krokiem jest wypełnienie przez Klienta formularza dostępnego na naszej stronie. Następnie należy wydrukować otrzymaną wiadomość email a następnie spakować razem z urządzeniem. Tak przygotowaną przesyłkę należy przesłać do nas w dowolny sposób na swój koszt bądź po wybraniu opcji DoorToDoor poczekać na odbiór przez kuriera firmy DPD Polska Sp. z o.o.

Kiedy otrzymamy urządzenie, jest ono rejestrowane w naszym systemie a następnie przekazywane na dział techniczny. W przypadku obsługi złoszeń niegwarancyjnych, jeżeli kwota naprawy będzie wyższa niż zadeklarowana akcpetowalna na zgłoszeniu, przesyłamy kosztorys na podany w zgłoszeniu adres mailowy. Jeżeli kwota naprawy będzie mniejsza lub równa tej na którą została wyrażona zgoda urządzenie zostanie naprawione. W przypadku zgłoszenia gwarancyjnego w którym zostaną stwierdzone uszkodzenia niepodlegające bezpłatnej naprawie gwarancyjnej, zostanie wystawiona ekspertyza techniczna oraz kosztorys naprawy. Po otrzymaniu zgody na przedstawiony kosztorys, naprawiamy urządzenie. Następnie sprzęt jest odsyłany do Klienta kurierem. Za naprawę płatność jest pobierana w momencie odbioru urządzenia. Dokument sprzedaży i raport z naprawy znajduje się w paczce.

Co jeżeli kwota naprawy będzie dla Klienta zbyt wysoka lub naprawa nie będzie możliwa z przyczyn od nas niezależnych? Odeślemy urządzenie kurierem a do zapłaty będzie jedynie 50 zł kosztów ekspertyzy technicznej.

WYSLIJ_002.png

Q&A

Czy konieczne jest wysłanie formularza dostępnego poniżej?
Tak. Formularz został przygotowany tak aby zawierał wszelkie niezbędne dane umożliwiające sprawną obsługę zgłoszenia. Dodatkowo takie zgłoszenie jest rejestrowane w naszym systemie dzięki czemu jesteśmy poinformowani o nim wcześniej co przyśpiesza jego obsługę.
WYSLIJ_003.png
Wróć na Góre